Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

luni, 26 decembrie 2016

O parte din calatoria de la si spre Florenta am facut-o cu trenul.

O parte din calatoria de la si spre Florenta am facut-o cu trenul. Initial am cam strambat din nas dar dupa ce am vazut confortul, curatenia si civilizatia prezente peste tot mi-am revizuit parerea. Peste tot exista mersul trenurilor explicit si te poti orienta rapid. Liniile sunt semnalizate special, au tabele electronice pe fiecare peron si pasaje subterane pentru trecut liniile. Exista o linie galbena de demarcatie a spatiului potential periculos si esti atentionat in permanenta cand se apropie un tren care tranziteaza linia, chiar daca nu are oprire in statia respectiva sau mai ales de aceea. La intrarea pe peron trebuie compostat biletul, altfel esti pasibil de pedeapsa. In garile mari cum ar fi Florenta exista cel putin un vorbitor de engleza, in schimb in celelalte nu prea. Norocul nostru a fost ca exista romani de-ai nostri peste tot care rup italiana si pana la urma nu ramai nelamurit.
Traseul din aeroportul Forli pana la autogara nu este acoperit de autobuz, cum ar fi normal. Insa daca urmaresti miscarea cu atentie sesizezi ca exista taxiuri ce  merg la numarul maxim de 4 pasageri si costa 3 euro de persoana, cam tot cat autobuzul.
Un avantaj deosebit pe care-l m
ai mentionam undeva, este faptul ca odata ce-ti cumperi bilet pentru o anumita distanta, poti cobora pe parcurs, vizita orase intermediare si urca inapoi in urmatorul tren(circula des, cam la 40min), fara a mai cumpara un bilet nou. Pentru o zona turistica e o idee grozava!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu